2011. augusztus 23., kedd


Get the Festival Look!







Még egy kicsit bennem él a fesztivál hangulat, ami miatt egyszerűen nem tudom kihagyni ezt a post-ot. Azt, hogy én valaha is ki fogok járni bármilyen "sátrazós", "porban fetrengő", rendezvényre, na azt sosem gondoltam volna, pont ezért én voltam a legjobban meglepődve, hogy mindezt még élveztem is...És valóban, tulajdonképpen, igaza is van minden fesztiválozónak, hogy ha csak pár napra is , de magáévá teszi ezt a különös érzést (ami kényelmesnek semmiképpen sem mondható). Talán bátran állíthatom, hogy mindenki szeretne egy napra Kate Moss bőrébe bújni( na persze nem a szó szoros értelmében) és kiélvezni ezt a szakadt chic-et.
Nekünk ebben Beckhamné kedvencei a Wild Fox (Regina) és Marc Jacobs volt segítségünkre, amivel kizárt, hogy mellényúlunk...

3 megjegyzés:

  1. na meg perszeee a baratnotok...aki olyan mint Beckhamne...

    VálaszTörlés
  2. nem olyan mint.....Beckhamné a barátnőnk!:Dte au....

    VálaszTörlés
  3. igen, köszönjük a mi beckhamnénkneknek aki nélkül ezek a sziporkázó szettek nem kelhettek volna életre!!!! thx a lot kw lautist :)

    VálaszTörlés