2012. október 23., kedd

Gold Shoes






Igen, sokáig nagyon ellene voltam a tornacipőknek, de a divat pörgésével természetesen nekem is fel kellett vennem a ritmust és kicsit más szemszögből nézni eme csodálatos lábbelikre. 
Stiletto addict-ként, nem mondom, hogy egyszerű folyamat volt kényelmesen érezni magam egy tornacipőben, de valahogy egy másnapos, rohangálós napra már nem is tudok elképzelni mást. Pláne úgy nem, hogy rátaláltam (vagyis anyukám) ezekre a csillogó-villogó Superga cipőkre.
 Mivel szívem csücske Olaszország, mivel ott rengeteg ilyen cipőt látni az utcákon és mivel mindig is olasz akartam lenni:), hát egyszerűen már le sem tudom venni őket.
Záró mondatként, bátorítanék én mindenkit, hogy egy edzőcipőben is lehetünk nőiesek, de szerintem nincs rá szükség, hiszen ti ezen a téren bátrabbak voltatok mint én.:)

Cipő: Superga
Bőr Nadrág: Zara
Farmering: Zara
Szemüveg: Gucci
Táska: Moschino
Karkötők
Szegecses: Olaszországból
Kék: Cruciani
Piros: Thomas Sabo
Óra: Guess

Photo: Robert Sz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése