2013. május 24., péntek

Back in Time











Ígérem, ez lesz az utolsó bejegyzés Marc Jacobs munkásságának (LV, MarcJacobs) vonatkozásában, de úgy gondoltam, hogy a mostani "IT"- nek megfelelően nekem is vissza kellett térnem a múltba.
 Azért olyan messze nem mentem, csak a 60-as évek Twiggy korszakáig, amibe tökéletesen beleillenek a 2013-as tavaszi/nyári szezon favorizált tyúklábmintái.
Engem azért nyűgöz le a sokak által felszínesnek tartott divat világa, mert egyfelől, hogy hatalmas üzleti értékkel bír, hihetetlenül képes manipulálni az embereket. Hogy miért is mondom ezt, azt most leginkább a "tyúklábmintáimon" tudom szemléltetni. Vannak dolgok, amiket egy-két szezonnal korábban (vagy hónappal, héttel), még hihetetlenül cikinek tartunk, aztán az idő elteltével, a divat örökös megújulásával, már azon kapjuk magunkat, hogy rajtunk van az adott ruhadarab. Persze van, de kevés az olyan termékek köre, amik megunhatatlanul, örökre bennmaradnak a divatkörforgásában, így ezért is lehetnek a kiemelkedő divatházak ilyen hihetetlenül sikeresek (2012-ben a Prada pl. 46%-al növelte nettó árbevételét!!!).
 Na igen, erre érdemes üzletet építeni, mert bármit, de tényleg BÁRMIT el lehet adni egy megfelelő kommunikációs/marketing stratégiával és mi laikusok pedig szépen "meg is esszük őket".

Ruha: Benetton
Cipő: Zara
Photo: Silye G.

1 megjegyzés: