2010. október 22., péntek




Yesterday I was standing at the tram stop, and while I was waiting, an italian man took a picture of my boots...well ok I felt myself weird but after a while it turned into satisfaction because this is what I really would like to reach(and a little bit funny because those are from Italy haha:))...yes to attract people's attention and I'm not ashamed to feel that.
Course those boots and gloves are not ordinary ones but they perfect together.
And of course blazer is the new jacket!

Tegnap, miközben a villamos megállóban álldogáltam egy kisebb olasz csoport mellett, arra lettem figyelmes, hogy az egyikük előkap egy fényképezőt és csak úgy lefotózza a csizmámat...hát nem mondom hogy nem éreztem magam furcsán, de aztán elgondolkodtam és rájöttem hogy igazából ez az, amit én igazán akarok...felkelteni mások figyelmét és ezért egyáltalán nem érzem rosszul magam, hiszen ez egy igazán izgalmas játék, amit valljunk csak be mindenki élvez.
Persze nem mondom hogy ilyen csizmával és kesztyűvel minden utcasarkon szembetalálkozunk a mi kis hazánkban...de nem gondolom hogy ez Olaszországban egy olyan unikum lenne...
A többiről csak annyit hogy a blézer nem más mint az új kabát!

Boots: from Italy
Shirt: H&M
Blazer: Mango
Tie: vintage
Gloves: Zara

3 megjegyzés:

  1. Elképesztően ízléses és sexy az összhatás! Gratulálok! Nem csodálkozom az olaszokon... :) Én is lefotóztam volna ;) Csak így tovább! Örömmel tölt el, hogy magyar lány blogján találtan... olvasom is tovább :)

    VálaszTörlés
  2. insidesex fuckteens cuirglove

    VálaszTörlés